Είδαμε τα μαγικά όνειρα του Αϊνστάιν στο Θέατρο του Νέου Κόσμου

Duduka Theater

Ένας άντρας με ρωτά καθώς μπαίνω στην αίθουσα αν έχω στο χέρι μου αυτόν τον κακό μηχανισμό που λέγεται ρολόι. Σαστίζω και αναρωτιέμαι γιατί να είναι τόσο κακός.  Διαφορετικοί κόσμοι ξεδιπλώνονται στα μάτια μου. Ο Αϊνστάιν ονειρεύεται κάθε βράδυ διαφορετικούς κόσμους όπου ο χρόνος δεν είναι όπως τον ξέρουμε, μέχρι να καταλήξει στην περίφημη θεωρία του για την Σχετικότητα. «Σε αυτό το σύμπαν ο χρόνος κυλά ανάποδα, στο επόμενο ο χρόνος σπάει σε τρεις διαστάσεις όπως ο χώρος, στο άλλο ο χρόνος τρέχει τόσο γρήγορα που η ζωή διαρκεί μια μέρα..» Με ένα μαγικό τρόπο στον Νέο Κόσμο, ο χρόνος γίνεται μουσική, ρυθμός, γέλιο, φως και μας ανοίγει τα κλειστά μας μάτια.

Η νουβέλα του Alan Lightman εκδόθηκε το 1993 και ήρθε λίγα χρόνια μετά στη ζωή μου όταν άρχισε η εφηβεία μου. Από τότε το έχω διαβάσει πολλές φορές, και πάντα αναρωτιόμουν πώς θα ήταν η μεταφορά του σε…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 475 επιπλέον λέξεις

Ατάκα κι επιτόπου

