αυτό που δεν μπορεί να ειπωθεί.

DSC_0165

είσαι αυτό που δεν μπορεί να ειπωθεί

αυτό είσαι
αυτό έγινες
Αυτό

είσαι οι λέξεις που δεν υπάρχουν για να ντύσουν αυτό που είναι μέσα μου
η ακινησία που σημαίνει ευτυχία και θάνατο μαζί
όταν η στιγμή μένει μετέωρη
εσύ είσαι οι λέξεις μου
εσύ είσαι η Οδύσσειά μου όταν ο καθρέφτης μου ψιθυρίζει ωραία λόγια σαν Σειρήνα
αλλά θέλω να ακούω μόνο εσένα

αφήνοντας τον εαυτό μου να πέσει σαν ζάρι από έξι ορόφους
κοιτάζω την ελπίδα μας
κολυμπάω στην θάλασσα που μας χωρίζει για να νιώθω πιο κοντά σου
δεν βιάζομαι
κρατώ την αναπνοή μου μέχρι να χρειαστεί να σου απλώσω το χέρι
μέχρι το δέντρο να γίνει πάλι καρπός
μέχρι η βροχή να γίνει ηλιαχτίδα
μέχρι να έρθεις και πάλι
κοντά μου

πάντα θα μιλώ για τα μάτια σου και πάντα κάτι θα λείπει
-μα δε θέλω να σιωπήσω-
ξέρω πια ότι είσαι αυτό που δεν μπορεί να ειπωθεί
-και πρέπει να σιωπήσω-

με ακούς?

έλα και ας μη μιλήσουμε αυτή τη φορά
γιατί μόνο τα λόγια μας φοβούνται και διαφωνούν και κάνουν λάθη
όχι οι καρδιές μας

είσαι αυτό που δεν μπορεί να ειπωθεί
γι’ αυτό θα σε αγκαλιάσω ώστε να μην ξαναφύγεις

είσαι αυτό
αυτό είσαι

έλα

μόνο
ΕΛΑ.

Ατάκα κι επιτόπου

