Δεν θέλω να είμαι μόνος μου!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

» I don’t want to be alone! »
» Δεν θέλω να είμαι μόνος μου! »
Τι κάνει ένα φεγγάρι όταν αισθάνεται μόνο του στον ουρανό;
Mεταμορφώνεται με τη βοήθεια της καλής νεράϊδας σε τρομπέτα και λουλούδι και κατεβαίνει στη γή!
Θα πάψει όμως το φεγγάρι να αισθάνεται μόνο του ακόμα και εκεί;

Λίγα λόγια από την Φωτεινή Παπαρροδοπούλου που επιμελήθηκε και εικονογράφησε το παραμύθι:
Το παραμύθι αυτό δημιουργήθηκε στα πλαίσια ενός μαθητικού project και περιλαμβάνει το σχεδιασμό και την εικονογράφηση μιας ιστορίας εμπνευσμένη απο την αδερφή μου, Ναστάζια Παπαρροδοπούλου. Κύριο στοιχείο της εικονογράφησης είναι οι τεχνικές κολάζ (collage) όσον αφορά την τυπογραφία και την παρουσίαση των κεντρικών ηρώων, καθώς επίσης μικτές τεχνικές με ακρυλικά και φωτογραφίες στα φόντα.

Διαβάστε το εδώ.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ατάκα κι επιτόπου

