Γεια μας! Οι μπάτσοι κι οι πουτάνες μακριά μας!

Του φίλτατου Ευθύμη Κούρτη!

Είναι μια πόλη μεγάλη, όμοια δεν υπάρχει άλλη, που με φροντίζει τα βράδια κι ας είναι η τσέπη μου άδεια. Κι ας έρθουν δύσκολες ώρες, θα την χαζεύω για ώρες. Κι ας έρθουν δύσκολες μέρες, θα πάρω όπλα και σφαίρες. Κι ας έρθουν δύσκολα χρόνια, τα περιμένω εδώ και χρόνια. Ας έρθει πείνα. Εγώ, μαλάκα, είμαι απ’ την Αθήνα!

Περπατάω στον δρόμο και βλέπω έναν γνωστό, που είχα καιρό να τον δω, σου λέω τον είχα για νεκρό. Μου λέει «Τι λέει;», του λέω «Σκατά.», μου λέει «Έλα πιο κοντά…», μου λέει «Τσιγάρο θες;», του λέω «Γουστάρω, yes!». Πάμε πιο ‘κεί, στην Αθηνάς, βγάζει μια φούντα ο τυπάς, του κάνω «Γεια μας! Οι μπάτσοι κι οι πουτάνες μακριά μας!»…

Περπατάω πιο κάτω, ψάχνω το Galaxy -να ‘το!- και μπαίνω μέσα να πιω, μα δεν έχω φράγκο, τι να πω; Του λέω «Σε παρακαλώ, αφού έρχομαι συχνά εδώ…», μου λέει «Δίχως λεφτά, δεν έχει άλλα ποτά!». Και τότε σκάει ο Ηρακλής και λέει «Κερνάω εγώ, θα πιεις;». Του κάνω «Γεια μας! Οι μπάτσοι κι οι πουτάνες μακριά μας!»…

Μία άλλη φορά, αν ενθυμούμαι σωστά, γύρναγα από μια δουλειά, που δεν με πλήρωνε καλά. Πανεπιστήμιο βγαίνω, την Κοραή κατεβαίνω και τότε βλέπω εκείνον που του ‘χα πεί «Εγώ δίνω». Έρχεται αμέσως πιο κοντά και μου λέει τραγουδιστά «Είχες εσύ άλλη φορά έχω εγώ τ’ αποψινά…», του κάνω «Γεια μας! Οι μπάτσοι κι οι πουτάνες μακριά μας!»

Ατάκα κι επιτόπου

