Το τραγούδι του Tichu!

640 εκατομμύρια Κινέζοι δεν αξιώθηκαν να γράψουν ένα τόσο δα τραγουδάκι, ένα ποιηματάκι έστω για το tichu! Ιδού η ελληνική εκτέλεση!

Δεν ξέρω τι να δώσω αδερφέ μου, σφύριξέ μου, πες μου
Δως μου μια ντάμα μπόμπα για να κάνω, να μην χάνω, θεέ μου

Τίτσου θε να κάνω και την μπόμπα μου πετάς, δεν μ’ αγαπάς, δεν μ΄αγαπάς
Τίτσου θε να κάνω και τον δράκο μου χτυπάς, δεν μας γαμάς, δεν μας γαμάς.

Κέντα θε να κάνω, μα όμως δεν την πιάνω, έχω και τον σκύλο, αχ τι θα τον κάνω
Τίτσου θε να κάνω, μα στον δράκο επάνω, μου πετάς την μπόμπα και θέλω να πεθάνω

Είμαστε 400 πόντους πίσω, θα δακρύσω, πες μου
Τι φύλλο έχεις πρέπει grand να πούμε, θα τον πιούμε, θεέ μου

Τίτσου θε να κάνω και την μπόμπα μου πετάς, δεν μ’ αγαπάς, δεν μ΄αγαπάς
Τίτσου θε να κάνω και τον δράκο μου χτυπάς, δεν μας γαμάς, δεν μας γαμάς.

Κέντα θε να κάνω, μα όμως δεν την πιάνω, έχω και τον σκύλο, αχ τι θα τον κάνω
Τίτσου θε να κάνω, μα στον δράκο επάνω, μου πετάς την μπόμπα και θέλω να πεθάνω

Ατάκα κι επιτόπου

