στο όνειρο.

αγκαλιάζουμε το χάος και δεν κρυώνουμε.
κοιτάμε τα παλιά και γελάμε με τις ανοησίες μας.
λάμπουν τα μάτια σου, κλαίμε, και πάλι λάμπουν.
πού? δεν υπάρχει αλλού.
το χέρι σου είναι μέσα στο δικό μου.
όλα αλλάζουν και γίνονται ομορφότερα.
όπως το μπλε λεωφορείο, η γαλάζια κυριακή και το μαντολίνο που δακρύζει από ευτυχία.
όχι δεν είναι μάταιο.
πρέπει να σταματήσει να είναι γλύκα μου.

ανοίγουμε τα μάτια και χαμογελάμε.
τριγύρω μας όλα πέφτουν, όλα συνθλίβονται, μη σε νοιάζει.
μην τα κοιτάς.
μην τα αφήσεις να σε πονέσουν.
κι αν το ‘κανες, αν πόνεσες, αν έπεσες, αν πέθανες μαζί τους, μαζί θα αναστηθούμε.
μαζί πεθαίνουμε εμείς. δεν το βλέπεις?
μη μου χαμογελάς μόνο, θέλω να μου γελάς.
για να υπάρχω και να ζω, δε μου φτάνει η επιβίωση, όχι πια.
είμαι γυμνός. με βλέπεις στον κήπο. που φρόντισες εσύ να είναι όμορφος.
γιατί ξέρεις.
χα! ναι ναι ξέρεις.
μην το αρνείσαι.
και μην ξεχνάς, μην αλλάζεις χωρίς εμένα.
μην αναστένεσαι χωρίς να με πάρεις μαζί.
δε θέλω να θυμάμαι το γέλιο σου, θέλω να το βλέπω.
θέλω να το κοιτώ να αλλάζει, να ομορφαίνει, να ωριμάζει, να τρελαίνεται, να πονάει, να τραγουδάει, να ψιθυρίζει, να με παίρνει αγκαλιά.

είναι από τις μέρες που κοιτάω και δε βλέπω.
που αναπνέω αλλά δε ζω.
στείλε μου μια ηλιαχτίδα μόνο, να με πάει στο σύννεφο, και να με ρίξει στην αγκαλιά σου.
δε με νοιάζει τίποτα άλλο.
αρκεί να σ’ έχω αγκαλιά.
και να σου λέω και να μου λες, να μου γελάς και να σου γελάω, και όλα να είναι όμορφα!
όλα να χορεύουν.
να σπάνε και να χορεύουν.

η άγρια μου αγάπη.
πάμε στην έρημο?
πάμε στο βουνό?
πάμε μακριά?
πάμε?

έλα.
στο όνειρο.

5 thoughts on “στο όνειρο.

  1. oulaloum.blogspot.com Οκτωβρίου 18, 2011 / 16:54

    Τα λεωφορεία δεν είναι μπλε.

  2. Souffle Νοεμβρίου 6, 2011 / 02:50

    απλά υπέροχο !

  3. Birdy Σεπτεμβρίου 19, 2013 / 18:37

    είναι από τις μέρες που αναπνέω αλλά δε ζω.
    πανέμορφο,γράφεις πολύ ωραία.

    χαίρομαι που σε βρήκα κι εδώ🙂

    • CobaLus Σεπτεμβρίου 20, 2013 / 10:29

      καλώς ήρθες🙂
      σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ.

Ατάκα κι επιτόπου

