εγώ ένα ξέρω, εσένα θέλω!

Thank you baby cause you re makin my name
I gotta love you honey cause you re makin me feel funny
A hustler, I got no money
I am not a hustler, I got no money
33 long hard years hard and still stuggling
You talk so quiet but still you re saying something

Thank you baby cause you re making my name
You know I m not a writer going out for fame
I wanna take you to the hills like beverly
But I’m only gonna be what I maybe be
I be the D.D.T., you be the D.O.C

High on the low fat diet, regularly
I m not a hustler, loads of money, a hustler.

33 χρόνια τώρα περπατάω στη γη
η πιο παράξενη κοπέλα που χω δει είσαι συ
δε μου αξίζει να σου πάρω ούτε ένα φιλί
δεν θε να ξέρω, εσένα θέλω.

Yes, yes yall and you dont stop
Παλιά σχολή, D.I.Y be the sure shot!

bonus.

karaoke version.

φχαριστώ μωρό μου που φτιάχνεις τ’ όνομά μου
σ’ αγαπάω τι να κάνω με τρελαίνεις γλυκιά μου
λαμόγιο
δεν τα χω τα φράγκα
λαμόγιο δεν είμαι γιατί δεν έχω τα λεφτά

38 χρόνια τώρα και την παλεύω ακόμα
μιλάς ψιθυριστά σαν να ‘χεις κάτι στο στόμα
φχαριστώ μωρό μου που φτιάχνεις τ’ όνομά μου
ξέρεις δεν είμαι γκραφιτάς για να το κάνω για τη δόξα
θέλω ψηλά να σε πάω όπως τα βόρεια προάστεια
αλλα δεν είμαι γι’ αυτά γεννήθηκα χωρίς λεφτά

είμαι τα φάρμακα κι εσύ η γιατρειά
είμαι στη δίαιτα κανονικά και καθημερινά
λαμόγια
όλα τα λεφτά
λαμόγια είστε
κι έχετε όλα τα λεφτά
δεν έχω τίποτα

nikitas - klint

Ατάκα κι επιτόπου

